Aitona espera arribar als 20.000 turistes en la campanya de la flor

01/02/2019

L'objectiu d'enguany és potenciar i consolidar el turisme internacional

Aitona espera repetir i consolidar els gairebé 20.000 visitants que durant el 2018 van apropar-se a aquesta localitat del Segrià per gaudir de la campanya ‘Aitona en Flor’, dins la marca creada el 2011 sota el nom de Fruiturisme.

Enguany es vol fer un pas més cap a la internacionalització, per atreure sobretot l’interès de turoperadors del sud-est asiàtic.

I és que l’any passat, els camps rosats d’Aitona van comptar amb la presencia de l’ambaixador japonès i l’ambaixadora tailandesa per iniciar processos d’agermanament, d’una banda amb la flor del cirerer del país nipó, i d’altra banda, amb la flor de lotus de la regió tailandesa d’Udon Thani.

Segons el consistori aitonenc i a l’espera de l’evolució meteorològica, les previsions són bones i de fet, ja hi ha alguns caps de setmana complerts.

Joan Llompart