5.000 persones visiten Aitona aquest cap de setmana

18/03/2024

Les experiències més destacades en el marc de la Campanya de la Flor són l’Experiència Prèmium sota les estrelles i la cata de vins Raimat

En el marc de la campanya de la floració, Aitona ha captivat a prop de 5.000 visitants aquest cap de setmana, consolidant la seva reputació com a destí turístic de referència. Després de l'eufòria del Festival Cruïlla, celebrat la setmana passada Aitona manté viva la seva proposta, mentre s'apropa el moment àlgid de la floració, previst per a mitjans de la setmana vinent.

 

Tal com ha explicat l’alcaldessa d’Aitona, Rosa Pujol: ”Estem encantats de veure com cada any més persones descobreixen i gaudeixen dels encants que ofereix la nostra localitat durant la campanya de la floració. Aitona és un lloc únic, i ens comprometem a seguir treballant per oferir experiències inoblidables als nostres visitants."

 

Amb la cata de vins Raimat amb maridatge, com a protagonista principal aquest cap de setmana, la localitat ha demostrat una vegada més la seva capacitat d'atraure a turistes i visitants de tot arreu. L'experiència Premium també s'ha convertit en un reclam irresistible per a parelles i amants de la natura, que acudeixen a les bombolles per gaudir de la posta o la sortida del sol.

 

Els visitants també han tingut l'oportunitat de gaudir del ric patrimoni històric del poble, així com de les rutes amb bicicleta que ofereixen un recorregut únic per descobrir els racons més bells del municipi. A més, avui ha tingut lloc la caragolada en favor de les Germanetes dels Ancians Desemparats i la trobada de xapes i taps de corona.

 

Més de 80 autocaravanes han trobat a Aitona un indret acollidor per a la seva estada, evidenciant el creixent interès del turisme itinerant. Aitona no només rep visitants de tot arreu d'Espanya, sinó també de països com França i fins i tot turistes dels Estats Units, Japó i Tailàndia demostrant la seva projecció internacional com a destí turístic similar al ‘hanami’ japonès.

 

La setmana anterior, la cata de vermut també va ser un èxit sense precedents, omplint totes les places disponibles i donant un impuls més a la campanya de la floració. Amb aquestes propostes, i amb la bona resposta de les persones visitants, Aitona es manté com a destí de referència durant la campanya de la floració, oferint una barreja única de gastronomia, natura i cultura.

Infolleida