El Fruiturisme d'Aitona guanya pes en públic internacional

25/03/2024

S'acaba la campanya del Fruiturisme | L'ocupació en allotajaments supera el 90% a les comorques de Lleida

Milers de persones han visitat aquestes setmanes els camps en flor de les comarques del Segrià per conèixer de primera mà aquest fenomen turístic que atreu cada vegada més el públic internacional. A Aitona, van voler donar ahir les gràcies als guies, agricultors i voluntaris per la seua implicació després de tancar una nova campanya del Fruiturisme, en la qual estimen haver superat els 25.000 visitants. Els camps en floració de les comarques del pla van ser una de les propostes a Lleida en els primers dies de Setmana Santa, que, al costat de la neu i l’inici del ràfting, han atret milers de visitants.

Quant als nivells d’ocupació, els allotjaments de Lleida superen el 90% i voregen el ple a les zones més freqüentades, especialment a les comarques de muntanya, entre el Dijous Sant i el Dilluns de Pasqua, segons el Patronat de Turisme de la Diputació. De cara als propers dies, les previsions apunten a un canvi de temps, amb baixada de temperatures i pluges.
Infolleida