Noves eines per potenciar el servei d'aigües a Alpicat

12/03/2018

L’Ajuntament d’Alpicat i CASSA han presentat les noves eines per potenciar la informació del servei d’aigües al municipi, gràcies a una iniciativa pionera consistent en la implantació d’un nou software integral de gestió del servei que ha desenvolupat el personal de la companyia d’aigües: el SIGEA. Aquest programa, que integra quatre mòduls bàsics i que permet als tècnics i operaris de CASSA conèixer en temps real tot tipus d’informació i incidències en la xarxa de distribució, obre també la companyia a la ciutadania, oferint informació d’utilitat en l’entorn digital.

A la nova web, el client podrà veure les interrupcions actuals en el servei, o bé les obres previstes de millora de la xarxa. A més, els veïns i veïnes podran també notificar a CASSA qualsevol fuita que detectin als carrers omplint un formulari. La informació arribarà directament als tècnics del servei, que procediran a reparar la incidència el més ràpid possible.

InfoLleida