Arrenca la temporada turística a Aitona amb un èxit sense precedents

13/03/2017

Coincidint amb l'inici de la floració, més de 3.500 persones han visitat Aitona aquest cap de setmana per gaudir del paisatge i de l’amplia i variada oferta de rutes pels camps fruiters. L’Ajuntament agraeix a veïns, guies, pagesos, comerços i establiments la seva dedicació per convertir la campanya de la Flor’17 en un nou èxit de participació.

Aitona ha arrencat aquest mes de març la campanya de la Flor’17 i la temporada turística amb la visita al llarg de tot aquest cap de setmana d’un nombrós contingent de visitants vinguts de diferents punts del territori català i de països com Japó, Xina, Canadà, Alemanya, Veneçuela o Colòmbia. Més de 3.500 persones, en un èxit de participació sense precedents a la vila, han viscut de prop aquests dies l’experiència única de caminar entre els arbres fruiters i conèixer tot allò que envolta el món de la fruita.

Aquestes visites són les primeres de les moltes que el municipi espera rebre durant aquestes setmanes vinents, ara que els camps estan en estat de floració i el paisatge es converteix en un autèntic espectacle per als sentits. A banda de la gent que ha participat en excursions concertades, aquest cap de setmana també hi ha un grapat important de persones que s’han atansat a Aitona per veure la flor rosada de l’arbre fruiter pel seu compte i gaudir dels encants patrimonials i arquitectònics que ofereix la vila.

Rosa Pujol, alcaldessa d’Aitona, valora molt satisfactòriament l’inici de la campanya de la Flor’17 i assegura que “aquest èxit és dels nostres veïns, pagesos i comerços, que duen a terme una tasca voluntària imprescindible per ajudar-nos a donar a conèixer als visitants la riquesa agrícola i patrimonial d’Aitona. Sense ells i sense la seva implicació i col·laboració no hauria estat possible fer d’aquest cap de setmana un èxit com a poble”. La nombrosa presència de turistes s’ha traduït, també, en una afluència massiva a les diferents rutes pels camps aitonencs que s’inclouen en la campanya de la Flor d’enguany; resultant, aquestes, una de les propostes més ben valorades per part dels visitants.

Infolleida