"Passa't al forastering. Al Segrià, qualitat de vida"
11/03/2021
Veïns i veïnes de la comarca protagonitzen una campanya de promoció del Consell Comarcal.
SOCIETAT
El Consell Comarcal del Segrià posa en valor la comarca i la seva gent amb la nova
campanya de promoció i turisme "Passa't al forastering. Al Segrià, qualitat de vida." Els
protagonistes de la campanya són nou veïns i veïnes nascuts fora del Segrià que
expliquen que han decidit venir a viure a la comarca per la qualitat de vida que els
ofereix, ja sigui per la tranquil·litat, els productes agroalimentaris de proximitat, els
atractius paisatgístics i patrimonials, la situació geogràfica o les oportunitats laborals.
La campanya forma part del pla de recuperació socioeconòmica de la comarca, que va
estar especialment afectada a l'estiu per les restriccions de contenció de la pandèmia
sanitària. Els objectius de la iniciativa són, d'una banda, presentar els valors positius de
la comarca per augmentar l’autoestima dels segrianencs i segrianenques i, de l'altra,
impulsar el Segrià com un indret ideal tan per visitar-lo com per viure-hi.
Per a la creació del projecte primer es va crear el concepte de "forastering", definit
com el fet d'anar a viure al Segrià i gaudir de la qualitat de vida que t’ofereix la
comarca. Després es va fer una crida per trobar "forasterings" que volguessin
compartir les seves històries personals. Cal destacar que en només deu dies es van
interessar per la iniciativa una cinquantena de persones. Finalment es va fer un càsting
per seleccionar diferents perfils i municipis.
Els "forasterings" que protagonitzen els cartells i vídeos de la campanya són l'Inma
(Tarragona), l'Aina (El Masnou), l'Oriol (Manresa), la Jennifer (Califòrnia. EUA), la Sofia
(Barcelona), la Nerea (Vimbodí i Poblet), la Maria (Madrid), el Lluís (Santa Margarida de
Montbui) i l'Eduardo (Montsó. Osca).
Actualment viuen a Alfés, Alcoletge, Torres de Segre, Almatret, Alfarràs, Almenar, Lleida, Vilanova de Segrià i Montoliu de Lleida. El
Consell Comarcal del Segrià els agraeix que hagin cedit la seva imatge per a la
campanya i que hagin volgut participar en la iniciativa amb les seves famílies.
La campanya "Passa't al forastering. Al Segrià, qualitat de vida" es pot veure en
diversos mitjans de comunicació digitals, escrits i audiovisuals i va acompanyada
d'elements de marxandatge com mascaretes amb l'eslògan.
A més, des d'aquesta
setmana, el canal de Youtube del Consell Comarcal del Segrià i les xarxes socials
@CCSegria i @forastering aniran donant a conèixer cadascun dels nou protagonistes, a
més de difondre un vídeo de presentació de la campanya.
El Consell Comarcal anima els segrianencs i segrianenques a participar a la campanya
compartint-la a les xarxes socials i explicant si són forasterings i què els agrada del
Segrià.
El projecte és una creació de l'agència lleidatana La Pometa, impulsat per l’àrea de
Promoció Econòmica i Turisme del Consell i amb el suport del Consorci de Comerç,
Artesania i Moda de Catalunya (CCAM).
campanya de promoció i turisme "Passa't al forastering. Al Segrià, qualitat de vida." Els
protagonistes de la campanya són nou veïns i veïnes nascuts fora del Segrià que
expliquen que han decidit venir a viure a la comarca per la qualitat de vida que els
ofereix, ja sigui per la tranquil·litat, els productes agroalimentaris de proximitat, els
atractius paisatgístics i patrimonials, la situació geogràfica o les oportunitats laborals.
La campanya forma part del pla de recuperació socioeconòmica de la comarca, que va
estar especialment afectada a l'estiu per les restriccions de contenció de la pandèmia
sanitària. Els objectius de la iniciativa són, d'una banda, presentar els valors positius de
la comarca per augmentar l’autoestima dels segrianencs i segrianenques i, de l'altra,
impulsar el Segrià com un indret ideal tan per visitar-lo com per viure-hi.
Per a la creació del projecte primer es va crear el concepte de "forastering", definit
com el fet d'anar a viure al Segrià i gaudir de la qualitat de vida que t’ofereix la
comarca. Després es va fer una crida per trobar "forasterings" que volguessin
compartir les seves històries personals. Cal destacar que en només deu dies es van
interessar per la iniciativa una cinquantena de persones. Finalment es va fer un càsting
per seleccionar diferents perfils i municipis.
Els "forasterings" que protagonitzen els cartells i vídeos de la campanya són l'Inma
(Tarragona), l'Aina (El Masnou), l'Oriol (Manresa), la Jennifer (Califòrnia. EUA), la Sofia
(Barcelona), la Nerea (Vimbodí i Poblet), la Maria (Madrid), el Lluís (Santa Margarida de
Montbui) i l'Eduardo (Montsó. Osca).
Actualment viuen a Alfés, Alcoletge, Torres de Segre, Almatret, Alfarràs, Almenar, Lleida, Vilanova de Segrià i Montoliu de Lleida. El
Consell Comarcal del Segrià els agraeix que hagin cedit la seva imatge per a la
campanya i que hagin volgut participar en la iniciativa amb les seves famílies.
La campanya "Passa't al forastering. Al Segrià, qualitat de vida" es pot veure en
diversos mitjans de comunicació digitals, escrits i audiovisuals i va acompanyada
d'elements de marxandatge com mascaretes amb l'eslògan.
A més, des d'aquesta
setmana, el canal de Youtube del Consell Comarcal del Segrià i les xarxes socials
@CCSegria i @forastering aniran donant a conèixer cadascun dels nou protagonistes, a
més de difondre un vídeo de presentació de la campanya.
El Consell Comarcal anima els segrianencs i segrianenques a participar a la campanya
compartint-la a les xarxes socials i explicant si són forasterings i què els agrada del
Segrià.
El projecte és una creació de l'agència lleidatana La Pometa, impulsat per l’àrea de
Promoció Econòmica i Turisme del Consell i amb el suport del Consorci de Comerç,
Artesania i Moda de Catalunya (CCAM).
Consell Comarcal del Segrià