L’empresa lleidatana Supsa Supermercats Pujol va facturar 197 milions el 2023, un 6,2% més

13/06/2024

Preveu obrir cinc noves botigues Plusfresc aquest any

SOCIETAT
Lleida

Supsa Supermercats Pujol, propietària dels establiments Plusfresc, ha tancat l’exercici 2023 amb una facturació neta de 197 milions euros, anotant-se un creixement del 6,2% respecte a la xifra registrada l’any anterior. La companyia continua a més mantenint el seu lideratge en superfície comercial a Lleida, amb un 21,5% de quota de mercat. En un context de creixement de competidors especialitzats, Plusfresc manté l’aposta per diferenciar-
se com el supermercat especialitzat en producte fresc i de proximitat.

L’any 2023, els frescos van representar el 37,2% de la facturació total, és a dir, més de 73,9 milions d’euros. El pes d’aquest tipus de producte en l’oferta de la cadena es reflecteix en el variat assortiment que ofereixen i en la seua qualitat, posant a disposició del consumidor producte de proximitat i de temporada. “La nostra aposta pels frescos no només es materialitza amb l’àmplia varietat que oferim, sinó també amb la nostra manera de treballar aquests productes. En aquest sentit, comptem amb proveïdors locals des de fa més de trenta anys, a més de formar el personal de botiga de la secció de carnisseria i peixateria a través de l’Escola de Frescos”, afirma Francisco González, director general de Plusfresc.

Cinc inauguracions aquest 2024

Durant el 2023, Plusfresc va avançar amb el seu pla estratègic 2022-2024 obrint una botiga al municipi d’Artesa de Lleida, i tancarà aquest any amb cinc noves inauguracions, entre les quals s’inclou l’obertura del seu primer supermercat en una gasolinera a Lleida, el mes de gener passat. Amb aquest programa, la companyia completarà la inversió prevista de 15 milions d’euros per obrir nous establiments i adaptar el nou format de compra a alguns dels centres actuals.

Amb aquestes inauguracions, tancarà l’any amb un total de 90 establiments. Plusfresc ha estat a més reconeguda com una de les cadenes de supermercats més ben valorades per la seua oferta de peix entre els consumidors, segons un estudi d’OCU. També, recentment, la companyia ha rebut el premi al supermercat més innovador per Sunka, la botiga insígnia de Plusfresc, atorgat per l’Aecoc.

Infolleida