L’Ajuntament posa en marxa el Coworking Alpicat, un nou espai destinat a emprenedors, autònoms, professionals i microempreses

18/11/2021

Per tal de promocionar l’espai, els deu primers inscrits gaudiran de tres mesos gratis en el lloguer de taules.

SOCIETAT
Alpicat

L’Ajuntament d’Alpicat ha habilitat a l’edifici del Casal un nou espai denominat Coworking Alpicat que posa a disposició de les persones emprenedores, autònoms/es, professionals i microempreses per tal que puguin dur a terme la seva activitat, afavorint així el treball corporatiu, a un preu competitiu i amb tots els serveis necessaris al seu abast.

Ubicat al primer pis de l’edifici del Casal, l’espai Coworking Alpicat està format per dos sales: una sala de treball individual i una altra sala multifuncional, totes dos de 54 m2 cadascuna. L’espai està donat de 28 espais individuals (amb una taula i una cadira), 30 cadires, pantalla, projector i connexió a Internet. Els serveis inclosos en el preu són l’ús de l’espai contractar, el mobiliari bàsic assignat a aquest espais, l’ús dels espais comuns, la connexió a Internet, la calefacció i l’aire condicionat i la neteja i el manteniment. Cal remarcar que, per tal de promocionar l’espai, els deu primers inscrits gaudiran de tres mesos gratis en el lloguer de taules

Podran sol·licitar l’ús de l’espai individual professionals, autònoms/es, societats unipersonals, microempreses de fins a dos persones i emprenedors que tinguin un projecte de negoci.

La cessió dels espais individuals es farà per mesos. En cas de sol·licitar-se mes a mes, es prorrogarà automàticament, i si es demana per sis mesos, quinze dies abans s’haurà de sol·licitar la pròrroga, el canvi a la modalitat mensual o la baixa del servei. La utilització de la sala multifuncions es farà per hores prèvia sol·licitud i confirmació de disponibilitat.

El coworking és una manera de treballar que permet que professionals, persones autònomes independents i microempreses de diversos sectors comparteixin un mateix espai de treball on es fomenta la col·laboració i el treball en xarxa. Els objectius són combatre l’aïllament dels professionals a través del contacte directe, generant una comunitat de recolzament mutu; construir un espai de trobada que fomenti la interactuació i la creació de sinergies i nous projectes; millorar els projectes empresarials fomentant la formació i la conformació; i construir la base per facilitar la posada en marxa i la consolidació de noves empreses.

Els/Les interessats/des podeu enviar un correu electrònic a [email protected] i us indicarem quins tràmits heu de seguir.

Infolleida