La campanya de la flor sobrepassa aquest cap de setmana la xifra dels 20.000 visitants
Fins a 700 persones van gaudir aquest dissabte a la nit del concert de Manel al Pavelló Poliesportiu, una de les gran novetats i activitats estrella de la campanya d’enguany
Cançons del nou àlbum, temes icònics del seu repertori, una posada en escena vibrant, molta alegria i un públic plenament entregat. Així es va viure dissabte 12 de març a la nit l’esperat concert de Manel a Aitona; una de les grans novetats i una de les activitats estrella de la commemoració del desè aniversari de Fruiturisme i de la campanya de la flor d’aquest 2022, que aquest cap de setmana ja ha superat la barrera dels 20.000 visitants.
El Pavelló Poliesportiu va omplir tot l’aforament disponible, totes les entrades van quedar esgotades, i 700persones van poder gaudir en directe d’un dels grups de referència de l’escena musical catalana. Una actuació que ja quedarà per al record i que va resultar tot un èxit organitzatiu i participatiu.
Rosa Pujol, alcaldessa d’Aitona, fa un balanç molt positiu de la jornada i destaca que “la presència a casa nostra dels Manel i l’afluència constant de visitants vinguts d’arreu que estem acollint durant aquests dies, posicionen a Fruiturisme com un projecte turístic d’enorme present i amb un potencial únic al nostre territori”.
“Estem molt satisfets i orgullosos de veure la resposta tan positiva que està tenint la campanya d’enguany, després de dos anys molt durs per la pandèmia. A una setmana de tancar ja hem superat els 20.000 visitants! El que estem vivint aquests dies és històric i animo a tothom a venir a gaudir a Aitona de l’espectacle de la floració fins el pròxim 20 de març”, afegeix Rosa Pujol.
Més de 20.000persones ja han visitat Aitona durant la campanya de la flor 2022
Els camps aitonencs han viscut aquest cap de setmana el moment àlgid de la floració. Una oportunitat única que no han volgut desaprofitar les milers depersones que durant el dissabte 12 i el diumenge 13 de març han visitat Aitona i que han permès, a una setmana del tancament de la campanya, superar ja la xifra de 20.000 visitants.
Tots ells i elles han pogut gaudir de la floració i del patrimoni local i prendre part activament de diferents propostes lúdiques; entre elles, nous enlairaments de globus aerostàtics, visites lliures pels camps aitonencs, la ruta guiada de la flor del presseguer, la ruta de Serra Brisa, la ruta de l’arbre fruiter, la ruta del camí verd natural Aitona-Soses, la nova ruta “Robert Capa a Aitona”, rutes en bicicleta, o rutes de trail running dissenyades pel Club d’Atletisme d’Aitona i Fruiturisme.
A més, fins aquest diumenge 13 de març la capella de Sant Gaietà ha acollit l’exposició de pintura i escultura “Òxids” a càrrec de Mari Ros Prieto Hortelano; i cal recordar que al llarg de tota la campanya es pot visitar l’exposició “Els mil i un rostres de la pagesia” amb motiu del desè aniversari de Fruiturisme.
Finalment, també cal destacar el fort impacte mediàtic que està tenint la campanya de la flor 2022 tant als mitjans de comunicació com a les xarxes socials, on s’ha convertit des de fa setmanes en un dels grans reclams mediàtics.