L’Ajuntament posa en marxa la campanya ‘El comerç d’Alpicat té molt a dir’ per donar visibilitat al comerç local

21/09/2020

La iniciativa inclou un vídeo presentació de cadascun dels més de trenta establiments participants, que donaran a conèixer en primera persona les particularitats i serveis dels seus comerços. La campanya es posarà en marxa el dilluns 28 de setembre a les xarxes socials i inclourà diferents sortejos, un espot general i un programa setmanal de ràdio. La regidora Teresa Bosch assegura que s’emmarca dins el seguit d’iniciatives endegades per l’Ajuntament per impulsar el comerç.
L’Ajuntament posa en marxa la campanya ‘El comerç d’Alpicat té molt a dir’ per donar visibilitat al comerç local

Els comerciants i titulars de diferents establiments d’Alpicat seran els grans protagonistes de la nova campanya promocional impulsada per l’Ajuntament, que du per nom ‘El comerç d’Alpicat té molt a dir’. 

De fet, la campanya dona veu i posa cara, a través de diferents vídeos, als responsables dels establiments adherits a una acció que s’emmarca dins el gruix d’iniciatives que l’Ajuntament ha posat en marxa darrerament per reactivar i reforçar l’economia local i l’activitat comercial i empresarial del municipi, tot plegat sota el lema ‘Alpicat és Qualitat, Comerç Actiu’.

La campanya ‘El comerç d’Alpicat té molt a dir’ s’iniciarà dilluns vinent, 28 de setembre, i s’allargarà fins a primers de desembre, és a dir, serà vigent durant onze setmanes. Compta amb la participació més de  trenta de comerços i establiments que formen part del Comerç Adherit d’Alpicat, i de cadascun d’ells s’ha gravat un espot promocional en el qual els seus responsables donen a conèixer, en primera persona, la història de l’establiment i els serveis que ofereix. 

També s’ha elaborat un espot general conjunt que és el que s’estrenarà dilluns vinent com a tret de sortida de la campanya i també es farà un programa setmana a Ràdio Alpicat amb els comerciants com a protagonistes..

Tots aquests vídeos s’allotjaran a la web de l’Ajuntament, a la vegada que també s’aniran compartint en les diferents xarxes socials del consistori, des d’on també es posarà en marxa un concurs en què setmanalment se sortejaran tres vals de 20 euros de cadascun dels comerços. 

En qualsevol cas, es tracta d’una campanya inèdita i que, tal com ha explicat la regidora de Promoció Econòmica, Teresa Bosch, pretén “posar en valor el comerç local, donar-lo a conèixer i que siguin els mateixos responsables dels establiments els que expliquin les particularitats dels seus negocis”. 

Tot plegat, ha afegit Bosch, amb l’objectiu de “seguir impulsant el comerç local, un sector molt castigat per la crisi sanitària generada per la Covid-19”, i que “és clau per tal de reactivar l’economia local”. La regidora ha insistit en “l’esforç” que ha fet el comerç local durant l’aturada de l’activitat arran de la implantació de l’estat d’alarma i del confinament, i que ara, en justa reciprocitat, ha de tenir correspondència en el suport de l’Ajuntament.

En aquest sentit, la regidora ha volgut recordar les diferents iniciatives que, com aquesta, s’han emmarcat dins la campanya ‘Alpicat és Qualitat, Comerç Actiu’ impulsada per l’Ajuntament. Així, des de la regidoria es va implantar la gratuïtat de la taxa d’ocupació de via pública per a terrasses de bars i restaurants de l’exercici 2020 i concessió de l’ampliació de superfície; durant la passada Festa Major, es van sortejar vals de compra bescanviables al comerç local per valor de 200€; darrerament s’ha organitzat un curs gratuït d’iniciació de les xarxes socials aplicades al comerç adreçat a comerciants i empresaris locals; i es crearan subvencions per a la contractació de personal empadronat a Alpicat i la implantació de pàgines web i comerç electrònic. Un altre dels reptes és anar captant més establiments per a la plataforma Comerç Adherit d’Alpicat.

En aquest ENLLAÇ podeu veure el vídeo de la campanya.

Infolleida