Campanya de la DOP Pera de Lleida per promocionar la pagesia i el producte local

19/08/2020

L'objectiu és incentivar als més joves a dedicar-se en aquest sector, que cada cop està més envellit

El Jordi Clivillé és un jove de 25 anys d’Alcoletge que va estudiar Administració i Direcció d’Empreses, però que finalment es va decantar per seguir el camí del seu pare. Treballa en una explotació familiar i l’agost és una de les èpoques de l’any amb més feina degut a la collita de la pera conference. Han decidit treure una campanya per promocionar el producte local i ensenyar a través de diferents vídeos la vida d’un pagès. Des de que s’aixeca fins que se’n va a dormir. L’acció permetrà apropar al consumidor la realitat del camp i el seu tracte amb els treballadors.

L’enregistrament obre les portes de casa del protagonista i convida a descobrir què pensen els seus amics d’ell i de la seva feina.

Els diferents vídeos es publicaran aquest dimecres a través de les xarxes socials de la Denominació d’Origen Protegida Pera de Lleida.
RICARD GÓMEZ