Soses posa a l'abast de veïns i veïnes una 'Línia Verda' per comunicar a l'Ajuntament qualsevol incidència o desperfecte

19/09/2020

L'Ajuntament de Soses ha posat en funcionament la 'Línia Verda' perquè els veïns i veïnes puguin fer arribar al consistori qualsevol suggerència, queixa o denúncia. Gràcies a la implantació d'aquest servei, els veïns disposen d'un canal directe de comunicació amb l'Ajuntament per informar sobre els desperfectes localitzats en el municipi. Línia Verda afavoreix l'ús de les "bones pràctiques" mediambientals i en conseqüència, en el desenvolupament d'un municipi sostenible.
Per poder utilitzar aquest nou servei és necessari procedir a la descàrrega de l'APP Línia Verda. Per això, l'usuari accedeix a Google Play o APP Store en funció de la tecnologia emprada en el seu Smartphone (Android / iOS). Un cop localitzada, es porta a terme la descàrrega de forma gratuïta. A partir d'aquest moment, l'usuari selecciona el municipi sobre el qual vol comunicar la incidència. El procediment és molt ràpid i senzill.
Per comunicar una incidència, només s'ha de clicar sobre el botó "Nova Incidència". Un desplegable amb les diferents tipologies d'incidències apareix en pantalla. L' usuari selecciona aquella sobre la qual vol comunicar. De forma automàtica, l'APP detecta les coordenades exactes en què s'ubica el desperfecte. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i observació sobre la mateixa. Ja només queda fer clic al botó d'enviar. Un cop enviada, personal de l'Ajuntament rep notificació del desperfecte comunicat. A partir d'aquest moment, s'inicien els tràmits per donar solució a la incidència detectada. El ciutadà al seu torn, rep notificació en el seu telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi en l'estat de la mateixa.


Aquí podeu veure com funciona:
https://www.facebook.com/AjuntamentdeSoses/videos/814942019303338
Infolleida