Alcoletge presenta 'VisitAlcoletge', la nova marca promocional del municipi

24/10/2021

Amb l’objectiu de reforçar i posar en valor els atractius històrics i culturals del poble.

L’Ajuntament d’Alcoletge ha presentat aquesta tarda a l’amfiteatre del Tossal dels Morts la nova marca promocional d’aquest municipi del Segrià, ‘VisitAlcoletge’, que té l’objectiu de reforçar i posar en valor els atractius històrics i culturals del poble. 

Entre aquests atractius figuren el Centre d’Interpretació de la Guerra Civil, un espai en què se celebren exposicions, conferències i altres activitats; l’Alberg del Pelegrí, que forma part del Camí de Sant Jaume; les rutes cicloturistes, i el Mil Maneres, el festival d’arts escèniques del municipi, referent de les Terres de Lleida, tot un seguit d’elements que es troben a la nova pàgina web, que inclourà, a més de la informació referent al municipi i als seus al·licients, un apartat d’agenda d’activitats i informació de rutes, entre d’altres.

Josep Maria Gras, alcalde d’Alcoletge, ha obert la presentació de l’acte destacant “el gran orgull que aquesta nova marca ens fa sentir com a poble”, a més de “la gran oportunitat   que aquesta iniciativa representa per potenciar tots els atractius turístics amb els que compta el nostre municipi” a destacat a més que “posar tots aquest elements sota una mateixa marca i d’una forma totalment accessible mitjançant una pàgina web pròpia, permetrà obrir aquesta oferta a un públic més ampli”.

Per la seva banda, David Masot, president del Consell Comarcal del Segrià, s’ha referit a aquesta iniciativa com una “eina molt bona que ens permetrà fer xarxa entre els municipis del Segrià i sumar entre tots”.

En la cloenda de la presentació, Rosa Pujol, vicepresidenta del Patronat de Turisme de Lleida, ha felicitat la iniciativa de l’Ajuntament d’Alcoletge i ha destacat que amb aquesta nova marca i la nova web s’aconseguirà una major difusió de l’oferta turística del municipi d’una manera molt més directa i efectiva en l’àmbit de Catalunya i també a escala estatal. “Actualment resulta pràcticament impossible poder planificar un viatge, una sortida o bé una visita o escapada, per més propera que sigui, sense Internet. Saber horaris, dies de visita, indrets i lloc recomanats per visitar, així com assabentar-se de tot allò que veurem amb informació útil i de valor per als visitants, és el que ens aporta el món d’Internet. Uns valors que a partir d’ara els turistes podran trobar per mitjà de ‘VisitAlcoletge’”.

L’acte ha inclòs la presentació tècnica de la nova marca i del que aquesta marca pot representar per al municipi, a càrrec de José Luis Cunillera, soci-director de l’Agència OMA, empresa encarregada a més de la conceptualització i el disseny de la imatge. En la segona part, l’espectacle ‘L’Home Orquestra’, a càrrec d’en Peyu, així com les actuacions musicals de Jordi Cano, Albert Cortasa i Rubèn Satorra, artistes locals que han participat en el disc “Alcovida”, han donat el toc més lúdic a l’acte, que ha reunit més de 150 assistents.

Diputació de Lleida