Aitona tanca una campanya de la flor històrica i de rècord amb 24.000 visitants

21/03/2022

El projecte de Fruiturisme es consolida en l’any del seu desè aniversari com una de les propostes turístiques estacionals més atractives i amb més projecció de tot el sud d’Europa

Aitona ha tancat aquest cap de setmana la temporada turística de la floració del 2022 després de quatre setmanes d’afluència massiva de visitants a la vila. Més de 24.000 persones -en el que és un rècord de participació- han pres part aquest any de la represa de la campanya després de l’aturada per la Covid-19 i han gaudit de l’experiència única de passejar pels camps de presseguers en flor.

Així, Fruiturisme confirma en l’any del seu desè aniversari l’enorme interès que genera el projecte dins i fora de les nostres fronteres. Un interès creixent que també s’ha tornat a manifest en l’arribada de visitants de totes les nacionalitats, destacant-ne sobretot de països asiàtics com Argentina o el Japó. 

L’alcaldessa d’Aitona, Rosa Pujol, fa una valoració molt positiva de la campanya d’aquest 2022 i destaca que “a ningú se li escapa que enguany encaràvem una campanya molt especial i incerta pel context pandèmic en el que encara vivim, però les xifres de participació han superat totes les nostres expectatives. La floració ha tornat a Aitona amb més força que mai i el projecte ha sabut estar a l’altura de tots els visitants oferint-los una oferta lúdica i cultural que ha enamorat a tothom”.

Rosa Pujol, a més, afegeix que “és un orgull veure com un cop més tots els nostres veïns i veïnes, pagesos, voluntaris, cooperatives, SAT’s, entitats... s’han bolcat massivament amb la campanya. Ells són la clau d’aquest èxit i el motiu pel qual, 10 anys després, Fruiturisme i Aitona està en boca de tothom i son un actiu i un atractiu turístic privilegiat i únic al sud d’Europa”.
Infolleida